Kommentarer?

Hörrni, hur är det med kommentarerna?
Jag har inte fått en enda kommentar på det senaste kapitlet - förutom av Bella om en design.
Ja, jag vet att jag inte har skrivit så många kapitel dom senaste veckorna, men jag har faktiskt varit sjuk. Så om jag inte får typ fem kommentarer så kommer ni inte få en del imorgon innan jag åker bort! Dags att kommentera?
Förlåt om jag låter så sur, men det blir mycket roligare att skriva om man får lite kommentarer :)

Just det, ni kan ju alltid fråga någon fråga på min personliga blogg i frågestunden jag har.

Tack på förhand :)



Bieberlove to y'all <3

Kommentarer
Postat av: evelina

Alla dina kapitel är skit bra men ibland blir det bara att man inte kommenterar. Men du ska veta att det är jätte bra jag älskar din novell, och jag ska bli bättre på att kommentera hehe:)

2011-03-08 @ 22:12:58
URL: http://entjejelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0