Sometimes love comes around - Chapter 8


Det kändes som evigheter att ta sig fram till scenen, fast egentligen tog det bara några sekunder. Nu var allas blickar vända mot mig.
Direkt jag kom fram till scenen gick Justin fram till kanten och sträckte ut handen. Han tittade på mig, men jag vände bort blicken. Jag tog sakta tag i hans hand, och han drog upp mig på scenen.
Shit, vad många det var här!
- Justin, jag kommer aldrig klara av att vara här ute. Du anar inte hur mycket scenskräck jag har.
- Ta det lugnt, jag är ju här, sa han och log mot mig.
- Haha, jag kommer svimma.
- Du klarar det, sa han och började sen prata i micken igen.
- Så, nu är Jessica här. Jo det är så att jag ville sjunga för dig Jessica.
Jag nickade bara lite som svar. Sjunga vad? Happy Birthday?
- Och sen är det så att jag inte vet vad jag ska sjunga för dig, sa Justin och tittade ut över publiken. Jag hörde hur dom började ropa olika låtar. Det jag hörde mest var ”OLLG”, vad nu det är för låt?
Justin log.
- Då blir det One Less Lonley Girl då, sa han och tittade mot bandet som nickade till svars. Jaha, det var den låten, den har ju Jasmine tjatat om så mycket - men aldrig har hon nämnt förkortningen OLLG.
Musiken började och Justin ledde mig till en stol som ställts in på scenen. Jag satte mig försiktigt på stolen, medan Justin började sjunga.
Han gick runt lite på scenen, och sen kom han fram till mig och tittade in i mina ögon. Han har faktiskt ganska fina ögon. Sen smekte han min kind - jag kände mig obekväm med det här men jag satt bara stilla och tittade in i hans ögon, för om jag hade dragit mig bort hade det bara blivit pinsamt. Han gick sen fram till scenkanten och gick runt på scenen igen. Men när låten gick mot sitt slut kom han tillbaka till mig och kramade om mig, och viskade ‘Happy Birthday, shawty’ i mitt öra.

Kort, I know, men jag mår inge bra :( Ska se om jag kanske kan uppdatera imorgon ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEER :D

2011-02-26 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0